Wednesday, December 7, 2011

Bell & Ross atau mudahnya BOROSS....

Nampaknya lagu-lagu nostalgia juga yang masih diputar sehingga kini. Tengok saja pada model popular B&R ni dimana ciri vintaj menjadi taruhan dan pengaruhi beberapa model-model terkininya.  

Ini semua original ye, tangan pun ori..Sedap pegang sedap pandang! 

Kata seorang rakan "aku tak nampak lain kecuali...lawa" ...fuhh  taksub.

Harga? Hehe ada berani tanya harga?... Murah sikit dari Kawasaki D-Trecker 250 yang aku impikan tu.

Tetap berseri sekalipun ketika aku snap gambar sebenarnya selaput plastik yang membaluti seluruh casing tak dibuka, tokey nak buka tapi aku tak mau menyusah,  kalau beli pun elok tak payah buka, biar pakai aje supaya jam tak calar haha

Model crono ni agak mahal berbanding model biasa yang serupa warna dialnya. 
Kena pergi bank buat loan nak beli B&R ni....emmm

5 comments:

  1. harga beribu2 biji berus gigi/lantai/jamban pun lum tentu dpt Beros ni...haha

    ReplyDelete
  2. Wah... Mmg lawa la bro

    ReplyDelete
  3. ETA 2894-2!!!!! modified, buang cannon pinion untuk 12hrs register... tu yang tinggal 60s dengan 30min tuhh... mahal tak berbaloi. Elok amik Omega Chrono calibre baru... hmhhh, sapa ada kenal taukeh bank? pinjam 23k nak amik Omega Chrono Moon Watch tu... he he

    ReplyDelete
  4. tapi muka bnr ni cun la... bagi aku ni lebih cun dr omega, nmpk klasik betul!

    ReplyDelete