Tuesday, January 4, 2011

Yang haram memang makanan hantu setan, betul ke?

Sabtu lepas aku ke Muar, keluar dari plaza tol Tangkak aku singgah ke Sungai Sagil tempat hantu langsuir makan belacan, dalam 20km aje. Terletak dibawah kaki Gunung Ledang...

Agak nyaman.. Banyak jeram kat sini, sesuai bawa keluarga mandi-manda.

Keliling boleh dirikan kemah, nak bermalam pun boleh, tapi kalau takut diusik langsuir boleh sewa resort  berhampiran.

Luminox military diver tangkal hitam yang sentiasa aku pakai untuk dibawa di tempat-tempat 'keras' sebegini. Azak pesan kena berhati-hati, banyak tempat-tempat keras sekitar sungai ni khususnya kawasan yang ada batu-batu besar...haha.

Yang haram memang makanan hantu setan, betul ke?

Haha sungai inilah Azak jamu langsuir dengan belacan bakarnya...
Jom, kita berhibur diSungai Sagil dengan irama rock gorengan Rusty Blade berjodol LANGSUIR LIAR (klik)

'Langsuir' bertanduk ni koleksi peribadi aku... tunggu jelmaannya...


12 comments:

  1. Ada org tgh mencari langsuir ni bro. Hehe...

    Makanan jin tulang2, asap kemian.... selain tu makanan diorg gak adalah makanan yg manusia makan tanpa sebut kalimah Allah sebelum makan. Hehe

    ReplyDelete
  2. fuyyooo serba hitam, trend tawun 2011... camna pun bek, apsal jarum speedtimer langsuir bertanduk tu lain macam jeh? he he... aku acan kat hang jeh. camna pun aku suka ka background itam. rasa sejuk skit... syahdu

    ReplyDelete
  3. Lawa jam luminox itam tuh.. seakan akan Seiko Orange Night Monster JDM. Best woo..

    ReplyDelete
  4. bulan tua, disebalik awan,
    suasana, sungguh mengerikan..
    langsuir liar,
    mencari mangsanya,rupa wajah,
    amat menggerunkan...
    rambutnya terurai,mata kemerahan,pabila menjelma kau kan diserang....

    ReplyDelete
  5. Ngeri la wei..... Haha

    ReplyDelete
  6. Bro, kami masih menantikan kemunculan wajah langsuir liar ...

    ReplyDelete
  7. Wei... tgh malam ni.. dah la gelap... huhu

    ReplyDelete
  8. Bro, gambar pocong tu tak cencored la... nampak tut... ekekeke

    ReplyDelete
  9. Tu laa... Pocong dah katup muka adi depat tak malu dah.
    Kalau seluar kita koyak nampak butut cepat2 le kita tutup muka... sebab yang malu muka, bukan butut... betui?

    ReplyDelete
  10. Muahaha.... tak pernah terfikir ke situ lak aku... ekekeke

    ReplyDelete
  11. zulkanain7:03 PM

    dari firasat dn tilikan aku, tahun ini adalah tahun hitam...baju, jam, hantu, minyak, nasib, ekonomi dll. ngeri, mendung dan menyeramkan beb!...

    ReplyDelete