Friday, January 7, 2011

RELEX KEJAP...

Haha...puas mengumpat pasal jam apa kata berkatun pulak.
Kebanyakan katun-katun dalam blog aku dikilangkan disini... Time dikepung kesibukan kerja pejabat kekadang idea 'bodoh' tiba-tiba mencelah...

 
Tentu korang tertanya...apa jam yang melancarkan jari-jemari aku tu, kan? Haha, Seiko diver 200m je, aku pakai jam di tangan kanan, memang menganggu kelancaran kerja. Ini kerana aku tidak dapat menyeret tangan dengan selesa kerana tali jam kerap tersangkut pada kertas, nampak? Tapi apa nak buat, aku selesa pakai kanan sejak dibangku sekolah lagi.

Masa berkerja, kalau Bobot/Bebek 'melintas' aku akan tangkap cepat-cepat dan kurung mereka dikertas kotor secara ringkas aje... tak perlu buang masa lama-lama layan mereka berdua nih.

Meja aku paling semak dengan kertas, tak mau bazir... guna selagi masih ada bahagian putih yang boleh diguna.  Sebelah aku ialah Bro Zul yang sedang berkerja membanting tulang! Lebih 15 tahun karyanya menghiasi halaman The Star.

Ada ketika sedap meragut Bobot tak perasan,  maafkanlah aje Bebek.. toksah le berbalas-balas.
Sedangkan lidah lagi tergigit...tak gitu?


5 comments:

  1. boleh ajar aku lukis mcm ni? best giler ah..

    ReplyDelete
  2. abg hasan wat katun jam bercakap plak pasni

    ReplyDelete
  3. Bro Hassan mmg kreatif! Hasil kerja yg mengengagumkan. Hehe

    ReplyDelete
  4. Anonymous11:17 AM

    bro Zul sblh ko tu cam biasa je nmpk kt masjid UIA ni...patut le jam dia selalu bertukar2..duduk sblh otai rupenye..hehehe

    ReplyDelete