Monday, October 17, 2011

TITONI AIRMASTER ! (SOLD)

Sebaik terlihat Titoni ni ditangan seorang kawan, tanpa kekerasan aku minta dia tanggalkan kejap. Crown, jarum dan h/bulan merah... "Jual kat aku!" terus aku paksa dia jual! Tanpa banyak cakap dia setuju dan ketika pulang aku rasa berbahagia setiap kali membuka genggam tapak tangan melihat titoni klasik ni. 

Lug Titoni ni mirip Omega Seamaster dan banyak persamaan, mungkin mereka berdua satu emak lain bapak err...

Tengok bagaimana lug halus bagai tali dipulas.

Otai Radzi kata ini berpandukan bentuk crown ini antara model awal Airmaster dan 2 bulan aku tinggalkan jam ni untuk dia periksa dan perbaiki bahagian dalamnya yang dah berusia.

Tali kulit menampakkan keseluruhan bentuk casing berbanding brecelet.


Enjin rotomatic 25 jewels, kira canggih la dizamannya.

Keseluruhan dalam keada asli semua.

2 comments:

  1. Anonymous9:46 AM

    mcm titus sy,beza titus ade cyclop

    ReplyDelete
  2. salam
    xde lg ke jam model ni
    kalau ada emel bloctober_89@yahoo.com

    ReplyDelete