SAVE SYRIA! SAVE EGYPT!

SAVE SYRIA! SAVE EGYPT!

Monday, June 13, 2011

Detik 12...

... detik yang jatuh pada hari Ahad (semalam). Jam 3.30 petang aku sempat bertemu Saudagar Mustapha (member H4U) yang gigih...tabik beb! Kalau cakap pasal jam rasanya dia lebih masak dari aku. Hambir semua jenis dia dah bela dan yang terkini adalah lembaga hitam ni...


Lembaga hitam yang mengerikan... Fuh! nangis... Insyalah aku akan preview nanti.
Sebelum itu aku nak wariskan sikit tentang ilmu kebal kepada sesiapa yang berminat...

Dari ilmu kebal maka terciptalah jentera yang pernah mengempur benua Eropah dalam perang dunia dulu, jentera yang paling di geruni musuh. Lasak dan kalis peluru...kebal!

Ilmu kebal itu terus diperturun pada jam-jam seperti Seiko 6309-7040 ni (RM750).

Kepada kekawan yang masih memburu, dapatkan jam-jam igauan korang diruang sebelah kanan blog ni >>> (tengok sampai bawah)

3 comments:

  1. salam.bro tali jam kulit untuk seiko ad x?

    ReplyDelete
  2. ejas nombor phone skali bro...sng nk brhubung...

    ReplyDelete
  3. Anonymous11:48 PM

    tali kulit seiko x da. No hp ada kat profile atas kanan tu

    ReplyDelete