Thursday, July 1, 2010

CASIO TERMAHAL AKU JUMPAI DIMALAYSIA!

Ramai kawan aku disini kenal  nama CASIO sebab rata-rata mereka sejak bayi membesar bersama jenama ni, bahkan semua kedai dan pasar malam mesti ada CASIO. Tapi sayang sejuta kali sayang, beratus-artus tahun mereka masih menganggap CASIO jam digital 'murah'! Apa taknya, dikedai-kedai kecil maupun besar tak pernah jumpa Casio harga lebih RM500!

RM1650 tag price lama pada seutas CASIO di sebuah kedai....lebih mahal dari Frogman titanium! Harga Casio ni melebihi Seiko Sumo yang dulu mungkin berharga bawah RM1000 aje sepertimana aku temuinya diPuchong 5 tahun lepas! Dengan harga ni juga aku boleh membeli 2 biji Seiko Samurai yang dijual pada harga RM880 5 tahun lepas! Nak tau model apa?...

Buat sementara, apa kata kita bernyasid metalrock bersama-sama lagu 'TOMAT' Wali ni,
Ayuh dong! KIRA OK!
>> TOMAT...

10 comments:

  1. Alamak bro..... tidaaaakkkkkkk!!!!!! Nanti terpaksa aku beli jam tu.... waaaa...... Model paling rare & paling sedikit di Malaysia plak tu.... waaaaa......

    ReplyDelete
  2. Anonymous11:35 PM

    Cgwan said,
    "Bro DJ, baik engko kawtim cepat ngan bro Timur, kalau tak..bila preview aje aku terus ngaapppp !"

    ReplyDelete
  3. Masalahnya..... jam ni kompom tak jual... sbb secara rahsia aku dgn hassan je tau jam apa ni. Haha... Bukan lagi rahsia sekarang... semua org dah tau. Aku jumpa satu jam misteri ni. Lagi mahal dari hassan beli tu.... waaa.... RM1.8k+.... huhu... Istimewa? Nanti bro Timur cerita lebih lanjut... waaa....

    ReplyDelete
  4. Bila tengok harga terkecut aku dibuatnya!Aku sangkakan Protrek 3 sensor le paling canggih dan paling mahal...DJ, aku rasa elok ko bikin artikel khusus ttg casio la. biar hamba rakyat tau buka mata.

    ReplyDelete
  5. Dah buat dah tu... tp aku tak larat nak panjang lebar.... letih aku dibuatnya... wakaka.... tengah mengukir artikel terbaru... Casio juga... tunggu esok aku cuba siapkan...

    Timur, Casio tu buat aku gila bayang la. Ada beberapa lagi Casio yang masih dalam perhatian aku. Huhuhu.... Kegilaan aku semakin menjadi-jadi sekarang dengan Casio....

    ReplyDelete
  6. Casio apa ye?.. Model ni adalah model yang rare di Malaysia.... Ramai yang tak pernah tengok termasuklah aku. 1st time tengok ingatkan model baru. Harga? Mak ai... dekat 2k plak tu.... waduh!

    ReplyDelete
  7. DJ...Kasio ni boleh dibuat pengeras. Jam ni berat dan tebal dan aku rasa elok ko amik yg tinggal kat penjuru Malaysia tu. Kalau dah terlepas menangis airmata darah tak berguna lagi...

    ReplyDelete
  8. ini le satu2nya casio yg aku tak sggup lepaskan walau ditawarkan rm1.57juta.

    ReplyDelete
  9. Huhu... tu la pasal.... Mau esok aku pi amik ni... tp bulan ni cadang nak beli TV... TV skrg ni buat aku tak tertarik langsung nak tgk TV. Hahaha...

    Tp Casio tu buat aku takleh tahan. Jam lain kalau takda, boleh cari di kedai lain. Tp yg tu kalau terlepas... mmg takkan jumpa dah. Aku tak dapat cari pun kat eBay jam tu. Takda. Mmg betul rare. Seller dari 2 negeri yg berbeza pun cakap benda yg sama... mmg betul la tu.... Sapa nak EPOS aku? Hahaha...

    ReplyDelete
  10. Ayat EPOS tu aku tarik balik... gila apo.... hahaha...

    ReplyDelete