Wednesday, February 17, 2010

MARATHON

Tengahari semalam buat pertama kali aku sempat bertemu Tuan Irhomdeys. Tak sangka, ramah betul orangnya. Beberapa koleksi yang dibawanya hebat-hebat berlaka, 100 keping gambar yang aku tangkap tak akan dapat menceritakanya kehebatan sebenarnya tanpa menyentuh, membelek, mendengar (detikan) dan melihat dengan matakepala sendiri setiap model yg dibawa.

Kerana mata kita amat daif, ia hanya mampu melihat tapi buta dalam merasa. Betui?

Aku tak jumpa elemen logam sekeliling casing jam ni kecuali penutupnya belakangnya aje(sekeping st.steel)

Ish...Ngapa kecik pulak tangan aku ni?  Ooo...aku lupa nak pi gym tadi...padan le...

Hitam putih! simple....senang nak baca

Teknologi tiub gas memang terbukti...mahal! mahal sikit la..

Terkejut aku! Bila Tuan Irhomdeys keluarkan 'kediaman' jam ni...golongan homeless US... kesian. Tapi pakej ringkas sebegini sangat menarik.

5 comments:

  1. ex0013:25 PM

    Pernah tgk jam ni kat lengan kwn sekampung. sejibik cuma takda brand marathon je. Dia army RAMD. Dan pernah jugak nampak yg seiras2 kat kedai. Brand Luminox. Tapi sayang pakai bateri. Kalau pakai nadi dah angkat dah.

    ReplyDelete
  2. Best la jam ni... pakai teknologi H3 Microtec (trigalight) ni mmg gempak. Sentiasa bercahaya tanpa perlu cas dahulu

    ReplyDelete
  3. Narong10:59 PM

    harga ???

    ReplyDelete
  4. Harga??? tunggu saya list dalam blog k... Detik12, thank you so much for reviewing my collection in your blog. You, yourself pun ramah, org muda berwawasan. Hrap2 kita berpeluang untuk sembang2 jam bersama kawan2 pengumnpul jam yang lain especially doktor gigi Perlis tu hehehe

    ReplyDelete
  5. hahahahaha, saya selalu tersenyum dikala membaca tulisan2 Anda pak, great writing

    salam dari negri sebelah

    ReplyDelete