Friday, December 4, 2009

ALBA WAVE vs ARBUTUS GMT

Setakat 2, 3 biji kerusi buat dia geli aje...


NAH! Sofa 5 seater! baru dia tumbang... hehe...ganas tul!


Alba divery ang cantik berenjin 7s26 (seiko) ni hanya sempat aku pakai 8 jam aje... Terpaksa aku pulangkan kat kedai sebab sikit kerosakan enjin, kedai nak ganti enjin baru tapi aku dah berpatah arang, tak mau...


Aku minta ganti dengan jam ini (ARBUTUS GMT Automatik), saja nak try sebiji model yg 'asing'.
Walaupun pada awalnya aku tak minat pada jenama baru ini, tapi asakan demi asakan model-model barunya buat aku hilang pedoman... Jenama baru ni amat memuaskan hati sanubari aku.




3 comments:

  1. Shaffid11:30 PM

    bila nak gaduh nih...asyik intro jekk...nak tgk gak saper yg tumbang nihhhh....

    ReplyDelete
  2. sabo beb, loceng lum bunyi...tapi kat luar gelanggang depa dah mengaum tak sabo nak belasah memasing... aku nampak kat luar tu depa dah gado baling2 kerusi, meja, botol meneral kacang bungkus dll... hah depa dah mula belasah pengadil1.. Mak ai! cleaner pun depa bantai...puh tak ada hatiperut tul ni...

    ReplyDelete
  3. Apa masalah ALba tu? Dah tersungkur sebelum lawan ni

    ReplyDelete