Friday, September 4, 2009

SEIKO KERORO! (SOLD)

Sedang aku mengemas rumah (suami mithalyy beb) aku terjumpa kepala alien, mainan kegilaan anak aku KERORO. Sejenis mahluk asing yg menyamar untuk menguasai bumi, cerita katun ni ada di TV. Entah kenapa aku pun minat tengok muka Keroro ni, garang tapi muka kelakar.
  


KERORO......SAMA SERUPA KITA KAN?
  


Dial putih tapi ring tychemeter hitam, sudah bikin ni...tapi cantik.
    


        


  Pangkal tali jam tersorok kemas dalam helmetnya.
        


  

Kepala keroro yg unik, berat dan kelihatan lasak bagi melindungi otaknya yg kecik.
    


  

  

Yang putih ni jepun kata 'JARANGJUMPAKA'
Yang hitam depa kata 'WORANGSUKA'
  

Ha, ha...Aku namakan seiko 6139 ni dgn nama baru, SEIKO KERORO...

1 comment:

  1. salam. xde niat nk tukar milik ke nice watches ni?

    ReplyDelete