Friday, September 13, 2013

HOROLOGI FOR UKHUWAH: UNTUK PENCINTA KEDAMAIAN...

 "Salam bang, saya bukan member H4U tapi nak tempah sehelai boleh?" Satu sms berbaur ugutan aku terima dari seorang yang tak aku kenali, dia nak tempah baju H4U 'SAVE SYRIA! SAVE EGYPT!'.

"Boleh, H4U terbuka pada semua manusia serata dunia yang suka jam, syarat minima ada jam, tak kira jam apa pun" jawapan aku dengan penuh sopan santun.

 Alhamdulilah, akhirnya T-shirt H4U yang menyangkut isu sejagat/antarabangsa siap pada masanya. Dengan edaran serata dunia sebanyak 45 helai menjadikan ia begitu bermakna buat warga H4U yang cintakan kedamaian.

 Bro Ali seorang penagih tegar Seiko sempat menunjuk perasaan sekejap tadi. Terimakasih semua kekawan!

Kelmarin aku terima panggilan kecemasan dari seorang sahabat H4U. Setelah sabar menunggu di Restoran Al Fareed, Sungai Buloh jam 12.30 pagi dia tiba bersama rakanya. Banyak isu-isu hangat kami perbahaskan termasuk model hangat ini.
 
 Seiko diver milik salah seorang rakan yang diberi sentuhan berbisa.

Bersimpuh gagah dengan st. steel tuna can dan mesh bracelet!

Kukuh! Boleh gari tangan penjenayah nih!

Rasanya ni model Seiko diver terhangat tahun ni.







Aku cuba gandingkan dengan model limited.

Mana lebih segak?

No comments:

Post a Comment