Saturday, January 7, 2012

Pisang emas di bawa belayar...

...masak sebiji atas peti..
..Inilah sebijik seiko 7006-8030 terbaik pernah aku jumpa keadaannya...

...sepanjang bergelumang hidup dengan Seiko hanya yang lapuk dan lusuh aku temui.

Spesis ganjil 7006  ni sangat sukar ditemui dan paling  tinggi nilai buruannya. Tak sempat nak aku berbulan madu dah ada jejaka seberang yang mengintai...aduhhh.

Memiliki bentuk bezel tercantik didunia (err...menurut kata penternak-penternak Seiko)

Terlampau cantik sampaikan aku hanya letak di atas dashboard kereta aje ketika memandu, haha senang nak tatap kemontokan tubuh munggilnya.

Gigi bezel cantik...

Beginilah cara aku menilik jam, letak ditapak tangan sambil mengerak-gerakkan 5 jari, setiap jari umpama juri hakim yang memberikan markah sebelum aku membuat keputusan muktamad tentangnya.


No comments:

Post a Comment