Saturday, December 31, 2011

Itik mati lemas? pernah korang dengar berita pelik tu?...

Sebelum itu...
Tadi aku sempat hantar SMS kepada Tuan Syed Mohri menjemput beliau datang makan kenduri (sembang2) di Restoran Alfa Maju, Puchong Permai. Tuan Syed (TS) memang suka melawak. Elok pun jumpa sana kerana kebetulan aku bawa baju-baju-T h4u yang yang ditempahnya, jadi boleh serah disana aje...
Aku: Jom mlm ni jam 12.30 bersengkang mata bersama staffid di puchong permata!
TS: Puchong permata ok...
Aku: Datang nnti pakai seluar je, baju x payah pakai...sbb 3 psg baju (h4u) dah sya bawakan hehe...
TS: aku dtg telanjang boleh?
Aku: Boleh! cuma katup muka je...segan org kenal nnti hehe.
 
Aku tak tau apa punca nak melukis idea ini tiba-tiba menyerang. Mesej yang sangat jelas buat manusia yang dicipta 'serba sempurna'. Walaupun dah tersiar hampir setahun tapi mesejnya sangat mengujakan aku sendiri. Aku rasa korang tentu dapat menafsirkannya...


1 comment:

  1. Beek.... anak itek yg x pakai plampong tu aku ke? ekeke

    ReplyDelete