Sunday, November 27, 2011

INFANTRY!

Victorinox Swiss Army (Infantry) ini lebih keras dan gagah peranannya.

Di salut warna-warna seram dunia ketenteraan yang mahir dalam penyamaran.

Sembunyi dalam kubu nampak?... "Keluar! Kalau tidak aku bedil!"...

...Hah, keluar pun.

6 batang jarumnya digerakkan oleh enjin quartz (Swiss) yang sememangnya cekap mengemudi jam chronograf military sebegini, lasak dan tepat!

Malam dial meriah dengan cahaya terang jarum dan indek luminusnya

Jarum berbentuk pedang dan tombak... aku suka bentuk jarum sebegini... Dempak, besar, panjang nampak seimbang.

Strap zulu ngam nih...

Haha nampaknya jam perang ni mengubah hayun tangan aku! emmm...
>Terimakasih sahabat disana yang bermurah hati memberi izin aku menguji ketangkasan koleksi terbarunya ini, terimakasih pak!

3 comments:

  1. Aku pernah pasang niat nak beli 1 Victoinox dulu. Yg ni memikat jiwa...

    ReplyDelete
  2. luminous tu fuh...kalau dalam gelap cantik tu...

    ReplyDelete
  3. sukajam11:06 AM

    cantik!!

    ReplyDelete