Saturday, July 10, 2010

TERLASAK DIDUNIA

Memang tak habis lagi, banyak lagi model Casio yang korang tak sempat jumpa...hebat!

Model yang bersantai ditangan aku ni jarang ditemui, tokey kedai pun tak tau asal usulnya.

MR-G, aku tak tau apa keistimewaanya, tapi memang rasa lain macam!.

RM999, tentu sehebat harganya.

MR-G G-SHOCK, aku rasa casing metal ni membuatkan 10X lebih tahan dari G-SHOCK biasa

Ringan dan kering macam titanium. CANTIK dan LASAK!
OKjangan lupa tengok bola pagi ni perlawanan diantara URUGUAY vs GERMAN! Sotong kata German menang! Hurray...Sotong!Sotong! Sotong!....

12 comments:

  1. Dalam byk MR-G... ini aku tak pernah tgk. Best!

    ReplyDelete
  2. aku ada satu mr g cam ni 200-7 stainless steel..complete set.jam ni sebenarnya hanya utk pasaran jepun shj sekitar tahun 1990an (jdm la tuh..).memang berbaloi sebab manual pun dlm bahasa jepun.tag harge pun 45000 yen .kat malaysia nih tk byk dan sangat rare..so sape2 yg minat jam casio ..tak sah kalo tk de yg satu nih.err..aku tgh carik yg titanium lak..ade sesapa???

    ReplyDelete
  3. Mmg patut aku tak pernah tgk pun... mmg takda kat sini. Haha...

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:16 AM

    kalau nak beli buleh carik kat mudah.com NOS:
    http://www.mudah.my/NOS+G+shock+MRG+210-6127597.htm

    ReplyDelete
  5. Tq bro.... ter.... tergugat nafsuku..... waaa...

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:17 AM

    No prob, DJ!! actually jam yg advertise kat mudah tue bukan aku punyer!!... Cuma-nyer aku ader sebijik jam mcm tue gak :)), tapi manual ngan kotak cam tue dah takder... cuma dok gilap2 jam tue jeer, bagi bekilat2! memang teringin nak model tue mcm bro matsal ckp dlm Cbox!

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:04 AM

    terlupa lakkk nak tambah skeett.... banyak2 jam yg aku ader... yg satu nie memang berat laaa bro. Sesangat terase di tangan pemakai!

    ReplyDelete
  8. mr-g 2nd hand rm350! sama mcm gmbo atas ni...siapa2 mau?

    ReplyDelete
  9. Anonymous4:59 PM

    DJ >> Jam apa tu?

    Jam MR-G yang dalam gambar bro hassan tue, yg jadik topik perbualan nihh... memang jam nie berat!!

    ReplyDelete
  10. O.... wa mau bole ka? Lagi berat lagi baik. BOleh buat dumbel. Hehe....

    ReplyDelete
  11. Anonymous6:51 PM

    Dapat Jam ni bari En. Faizal hari ni.Sangat memuaskan!!! jamnya mint condition... siap dengan kotaknye,tag,kain n manualnye dlm bahasa jepun. Tak rugi leggo jam luminox aku sebab jam mr-g ni sesuai tuk tangan sya dan ianya JDM. tq Mr.Faizal.

    ReplyDelete