Tuesday, April 27, 2010

BELIEVE IT OR NOT!

Seorang kawan aku yang terlebih siuman menyimpan jam divernya dalam plastik berisi air, bukan setakat tu aje...

...dia masukkan pula kedalam peti ais di bahagian sejuk beku selama satu malam! Alangkah terkejutnya dia anak beranak apabila jantung jam masih berdegup dalam plastik yang keras membeku tu! Jam apakah itu? Tunggu jawapanya...

10 comments:

  1. aku dulu pernah try gak
    aku suke uji ketahanan dan quality
    bukan setakat letak dalam peti beku
    letak dalam air yang mendidih gile
    hehehehe

    ReplyDelete
  2. aiii...diver mana yg kebal sgt tuh??hahaha

    ReplyDelete
  3. Dia dera metal dan fizikal jam tu kaw-kaw. ada berani?...

    ReplyDelete
  4. isskkk...ini testimoni menakjubkan.....memang kebal la jam tu kalau melepasi ujian ala2 'komando'.....ada berani letak rolex diver macam tu.....hahhahaha

    ReplyDelete
  5. Mesti diver ni.... tapi apa ya? Kita tengok jawapannya nanti..... Jepun ka? Swiss ka? China ka? Hehehe...

    ReplyDelete
  6. Cantikkk...dah nama pun diver, bior beku dalam peti ais tu...lagi lama lagi bagus!

    ReplyDelete
  7. fuiyoo!!! kat pinggang pun selit jam tu...

    ReplyDelete
  8. ...seiko diver 'submariner', movement 7S26 (production sebelum tahun 2004), he he he... nanti bobot sambung cerita!

    ReplyDelete
  9. ... tunggu! Itu baru penderaan ringan. Ada lagi yang xtrem, kalau korang tengok...nangis

    ReplyDelete
  10. Tak mau tengoklah... tak sanggup aku tengok org dera jam.... huhuhu...

    ReplyDelete