Monday, March 29, 2010

OMEGA CONSTELLATION (RM1888)

Kuh! kuh!...pergh... Tekak aku tersumbat, suara hilang terus. Seksa! Aku terpaksa bercakap guna isyarat  tangan dan kaki aje.

Paling tension time marah! Aku tak dapat lepaskan dengan menjerit2, anak-anak aku gelak pulak bila suara jerkah aku yang digeruni sebelum ni keluar macam itik tercekik je!

Omega ni sangat menepati masa.

Crown dan dial ada logo Omega kecuali buckle dan....

....jari tu.

Cutting yang kemas dan cantik...

Ini lah satu-satunya jam yang kelusuhannya tak menjejaskan harganya...

...bahkan menambahkan nilai RMnya.


Enjin automatik dan kunci, namun untuk mendapatkan full charge power elok pakai kunci aje.
Kuh! kuh! kuh!...batuk gila nih!
NEGO!

2 comments:

  1. Dail camni penuh dgn kenangan. Kadang-kala dail sebegitu nampak indah & semakin ditengok orang untuk melihatnya

    ReplyDelete
  2. zulkanain7:56 AM

    aku kena cari 1 ni...buat modal sembang2 nak dekat2 pencen nanti...

    ReplyDelete