Sunday, February 28, 2010

FORTIS 3 time zones ($OLD)

Ini model FORTIS yang terbaru 2011!

Sebenarnya aku tangkap banyak gambar jam pilot ni, siap dengan set lengkap kotak dan resit belian yang tertera harga RM+++7K, dibeli pada 18hb Febuari 2010...

...tapi sayangnya time aku download gambar2 bogel model ni tetiba aku terdelete separuh gambar terhangatnya... kesan terujaan kut. cis!

Jam ni dibeli disebuah butik jam diKLCC, berharga +RM10K!

Body masih licin, silau dan mengiurkan

Dial bertingkat-tingkat menampakkan fungsi yang bakal ditawarkannya. Klik ni 

FUH! Tangkap lentuk! bezel dan inner bezel boleh diputar...
Han...Tangan nak merasa hayunan jam RM10K? Pilihan aku FORTIS ni, BEST!!!


11 comments:

  1. Narong7:08 PM

    apa lagik...saper2 yg dah cukup bajet bleh la pi merisik....jgn sampai mamak kat Alfa Maju tuh yg beli udah laaa...malu beb..!!! dari tadi dia asyik dok tanya jek jam2 bajet dlm 10k....fffuuhhh......rolex tuh dah ibarat daily beater bagi diorang....ni semua penangan bro timur punya racun....mamak tebar roti pun terjebak....

    ReplyDelete
  2. Bro. Narong,

    Mamak tu minat Breitling tak? Kalau minat saya boleh hantar ke kl pakai courier Lancer esok petang. Boleh kasi bro. Narong komisen sikit...

    Sorry Abg. Hassan off topic sikit... hehehe...

    ReplyDelete
  3. timur9:34 PM

    Kalau bangla pun dah pakai Rolex...puh!..malu kita-kita ni yang masih bergelumang dgn seiko

    ReplyDelete
  4. Narong9:43 PM

    bro muzill...tak sempat nak tanya daaa....tapi rata2 minat Rolex Explorer...ppehhh!!!

    ReplyDelete
  5. Hari isnin bersamaan 29hb Febuari diistiharkan hari Sumo seMalaysia, pastikan esok kita pakai Sumo sahaja, OK?

    ReplyDelete
  6. Ish apa yg nak dimalukan dengan Seiko. Sejarah dah membuktikan Seiko terbaik di dunia. Lagi pun apa nak malu, beli jam kena ukur baju di badan sendiri. Aku beli ikut kemampuan aku ja. Apa yg aku ada itu ja yg aku mampu. Orang bisnes lain, kita makan gaji takkan termampu beli jam mahal2 sangat.

    Lagi satu janganlah sampai buat loan semata-mata nak beli jam mahal-mahal tu. Tak berbaloi. Bulan2 kita yg teruk bayar hutang semata2 nak mengejar kehandak nafsu beli jam.... Aku ada kawan yang buat loan berpuluh ribu semata2 nak layan hobi dia modified kereta. Last2 kereta tu jual jauh lebih rendah dari harga dia buat loan, langsung tak berbaloi & dia plak teruk bayar hutang.

    Err.... bro 29 Feb tahun depan baru boleh pakai Sumo. Esok dah 1 Mac. Ekekeke....

    ReplyDelete
  7. Kisah benar nih! Aku bukan nak perkecilkan geng Seiko... Sebab aku sendiri paling banyak simpan Seiko..Hahaha Kisah dan Tauladan

    ReplyDelete
  8. Tau pun. Muahahaha... Bilangan Seiko ko tu lebih banyak dari semua jam aku. Wakakaka....

    ReplyDelete
  9. Narong6:25 PM

    tapi mmg 29 Feb hari sumo...hahahaa......kalau tak caya bleh tanya bro timur tengah

    ReplyDelete
  10. timur8:03 PM

    Betul! Hari Sumo jatuh pada 29 rabiu'ulfebuari hari kita bermaaf-maafan dan saling tunjuk- menunjuk sesama kita...

    ReplyDelete
  11. Ayat saling tunjuk menunjuk tu yang tak tahan... uhuks!

    ReplyDelete