Tuesday, September 15, 2009

Seiko Samurai

Samurai, perwira tempur kelas elit zaman jepun kuno, sesiapa yg nak tengok....

....inilah rupa Samurai tu. Hensem kan?

Puas satu KL aku cari, jumpa kat deretan kedai kecil. Sampai rumah tali besi aku cecepat tukar kulit...

Payah nak jumpa dalam pasaran. Tak tau kenapa...

Design nampak padat, kemas dan berkualiti...

Keseluruhan hitam dengan hujung jarum saat warna merah menberikan makna 'kemas tapi tersembunyi garang'...

Itulah sifat terpuji pahlawan yg sentiasa merendah diri,...


....bersopan dan sentiasa menghulurkan tangan dan bukan asyik2 melatah nak hunus pedangnya aje..

Dail ada texture la... Samurai

Tuu dia... dah duk kat tangan...
he, he..nak beli pedangnya pulak...

Selamat berpuasa....

6 comments:

  1. Lawa betul jam ni. Nak cari seketul lah

    ReplyDelete
  2. wah samurai tu..huhu
    mmg aku minat jam ni..tp dh out-of-production..
    kt KL, kedai tu ada jual lg x samurai?

    ReplyDelete
  3. Rasa-rasa ada sebijik je kat Malaysia ni,..ni la. he,he,he.. cuba cari kat ebay, skywatch dll...

    ReplyDelete
  4. Tak silap, kat Mudah.com ada member jual RM2.5K! kesempatan tu...

    ReplyDelete
  5. 2.5k? U mak ai....

    ReplyDelete
  6. 2.5k? gila.
    baik bli sumo.

    ReplyDelete